Saturday, April 16, 2016

Posing Untuk Cikgu Bestari Sinar Harian

Minggu lepas wartawan Sinar Harian call saya nak minta maklumat saya untuk dimasukkan ke dalam ruangan 'Cikgu Bestari'. Katanya dia akan emelkan soalan untuk saya jawab. Alahai rasa macam tak layak jer. Tapi jawablah juga soalan-soalan yang diberi dan bagi beberapa keping gambar untuk dipilih.
   Lepas tu dia minta gambar saya berdiri. Selama ni saya memang seakan tiada gambar berdiri seorang sebab rasa macam kayu je tegaknya. So, mintalah tolong kerani Sara snapkan gambar saya kat pejabat ni. Untuk mengelakkan rasa tegak macam robot tu, saya pun peganglah piala PPDa baru-baru ini. Wartawan tu minta ambil gambar close up piala tu. Katanya nak buat caption. Siap saya bagi gambar-gambar sijil-sijil PPDa yang saya terima. Wah... glamor saya nanti. Perasan jap....









Sijil-sijil tanda penglibatan dalam PPDa




Ruangan Cikgu Bestari dalam akhbar Sinar Harian

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...